Nämä Finn-Hansan toimitusehdot ovat voimassa 26.5.2020 alkaen

Kauppa myy tuotteita yksityishenkilöille. Jälleenmyynti on kielletty. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalveluna toimii IZettle ja maksuvaihtoehtoina ovat VISA, MASTERCARD; AMERICANEXPRESS ja KLARNA. Painamalla Osta-painiketta hyväksyt Finn-Hansan verkkokaupan yleiset ehdot.

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla: [email protected], 0405453072

Toimitustavat ja -kulut

Toimitamme tuotteet Suomeen ja Ahvenanmaalle ilmaiseksi (Postin kautta) ja pikatoimitus on 20 euroa nopeimmalla mahdollisella tavalla (yleensä Matkahuolto). Toimituskulut muihin maihin vaihtelevat 10 - 30 euron välillä sisältäen mahdolliset verot ja tullit.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-7 päivää. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuote/tuotteet tulee pakata hyvin, jotta ne eivät rikkoudu palautuksessa. Mikäli näin käy, vastuu siirtyy asiakkaalle. Ennen tuotteen palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla [email protected] niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme palautusohjeet.

Huomioithan, että pelkkä tavaran palauttaminen, tai paketin noutamatta jättäminen ilman erillistä ilmoitusta, ei mene palautusoikeuden piiriin. Ilmoitusvelvollisuus täyttyy sopimalla palautuksesta Finn-Hansan kanssa sähköpostitse. Noutamattomista paketeista perimme erillisen maksun, joka kattaa paketin lähetys- ja palautuskulut. Maksun suuruus on 10-20 euroa toimitustavasta riippuen.

Mikäli tuotteet palautuvat meille asiakkaan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa postituskuluja, vaan veloitamme ne Postin tai Matkahuollon voimassaolevan hintataulukon mukaisesti.

Mikäli tilauksessa on rikkinäisiä tai vääriä tuotteita, teethän näistä ilmoituksen Finn-Hansalle heti paketin saapumisen jälkeen, jotta pystymme sopimaan korvaavista tuotteista tai kauppasumman palautuksesta pikaisesti. Pakkaus- ja tuotevaurioista kannattaa lisäksi mahdollisuuksien mukaan ottaa kuvat, jotta reklamaatiot esimerkiksi Postille helpottuvat.

Palautusohjeet

Jos haluat palauttaa tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluun ([email protected]), niin tarkistamme palautusoikeuden ja annamme lisäohjeet palautusta varten.

Kun olet saanut asiakaspalvelustamme vahvistuksen palautukselle, voit palauttaa tilauksen. Liitä tällöin mukaan seuraavat tiedot: tilauksen kuittikopio tai muu lista palautettavista tuotteista sekä yhteystietosi (nimi, osoite, puhelinnumero), jotta tiedämme keneltä palautus on tullut.

Palauta lähetyksesi Postin tai Matkahuollon kautta. Asiakas itse vastaa palautuksen aiheuttamista kuluista. Pidä kuitti palautuksesta itselläsi kunnes olet saanut rahasi takaisin.

Kun olemme saaneet palautettavat tuotteet takaisin palautamme rahat kahden viikon sisällä. Rahat palautuvat Izettle maksupalvelumme kautta. Raha palautuu sinne, mistä alkuperäinen tilauksen maksu on tapahtunut.

Palautusosoite

Finn-Hansa

Korvalantie 18

90820 Kello

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Digitaaliset tuotteet eli tiedostot

Digitaaliset tuotteet voit ladata tai striimata. Saat kassalla ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen viestin ja linkin, josta voit ladata tai toistaa tiedoston, latauspalvelu on voimassa yhdelle ostokselle 90 päivää. Ladattu tai striimattu tiedosto katsotaan käytetyksi, joten sen vaihto- tai palautusoikeus on rajoitettu, ei ole palautusoikeutta tai vaihto-oikeutta kerran ladatuille tai striimatuille tiedostoille. Kaikista myytävistä tiedostoista on näytteet kaupassamme. Mikäli sinulla on latausongelmia, tiedustelethan neuvoa vastaamalla kassamme lähettämään viestiin. Huomioithan oman tietokoneesi, puhelimesi tms. latausvälineen latauskapasiteetin, myytävien tiedostojen koko MB on ilmoitettu myyntitekstissä.

These delivery terms of Finn-Hansa are valid from 26 May 2020

The store sells products to individuals. Resale is prohibited. Product prices include 24% VAT. We reserve the right to change prices and delivery costs.

How to order products are ordered in the online store by transferring them to the shopping cart and paying for the contents of the shopping cart in the online payment service. All customer information is treated confidentially. The contact information requested in connection with the order will not be used for anything other than the delivery of the order or to clarify any ambiguities in it, unless otherwise stated. When ordering from the online store, you are required to read and commit to the delivery terms in force at the time.

The payment service is IZettle and the payment options are VISA, MASTERCARD; AMERICANEXPRESS and KLARNA. By clicking the Buy button, you accept the general terms and conditions of Finn-Hansa's online store.

Once we receive your order, we will immediately email you an order confirmation showing your order details. Always check the contents of the order confirmation. If you have any questions, please contact our customer service immediately. Save your order confirmation if you need to contact customer service. When dealing with customer service, always keep your possible customer number and order number available. Always check that the contents of the package match the products on the order confirmation.

You can contact our customer service with the following information: [email protected], +358405453072

Delivery methods and costs

We deliver the products to Finland and Åland free of charge (via Posti) and express delivery is 20 euros in the fastest possible way (usually Matkahuolto). Shipping costs to other countries range from 10 to 30 euros, including possible taxes an duties.

Delivery time

Our most common delivery times to Finland are 2-7 days, depending on the order and delivery method. Exceptions to delivery time estimates are stated if there are out of stock in the shopping cart and we will also notify you of any delays immediately after ordering. We are not responsible for delays caused by force majeure or indirect inconvenience caused by delays. The online store informs about different delivery times on its website.

All our products have a 14-day return policy. The right of return only applies to unused and marketable products in the original packaging. The product (s) should be packed well so that they do not break during return. If this happens, the responsibility passes to the customer. Before returning the product, contact our customer service by e-mail [email protected] and we will check the return right and give return instructions.

Please note that the mere return of the goods, or failure to collect the package without separate notice, does not fall within the scope of the right of return. The notification obligation is fulfilled by agreeing on the return with Finn-Hansa by e-mail. For non-collected packages, we charge a separate fee to cover the shipping and return costs of the package. The amount of the payment is 10-20 euros, depending on the delivery method.

If the products are returned to us due to incorrect address information provided by the customer, we will not reimburse the postage costs, but will charge them in accordance with the valid price table of Posti or Matkahuolto.

If there are broken or incorrect products in the order, please notify Finn-Hansa immediately after the arrival of the package so that we can agree on replacement products or a refund of the purchase amount as soon as possible. In addition, it is worth taking pictures of packaging and product damage, if possible, in order to facilitate complaints to Posti, for example.

Return Instructions

If you want to return the product, contact customer service ([email protected]), then we will check the return right and give additional instructions for the return.

Once you have received a confirmation from our customer service for the return, you can return the order. In this case, include the following information: a copy of the order receipt or other list of products to be returned, as well as your contact information (name, address, telephone number) so that we know from whom the return came.

Return your shipment via Posti or Matkahuolto. The customer is responsible for the costs of the return. Keep the receipt for the refund to yourself until you have your money back.

Once we have received the returned products back we will refund the money within two weeks. The money will be returned to Izettle through our payment service. The money will be returned to where the original order payment was made.

Return address

Finn-Hansa

Korvalantie 18

90820 kELLO

FINLAND

Troubleshooting

If the product is lost or damaged during transport or does not otherwise correspond to your order, you must report the error within 14 days in writing to the address mentioned in the Right of Cancellation and Return Policy or by calling the telephone number mentioned in the contact information. If the package is clearly damaged in transit, you must immediately make a complaint to the shipping company of your choice.

Digital products ie files

You can download or stream digital products. You will receive a message and a link to the e-mail address you provided at checkout from which you can download or play the file, the download service is valid for one purchase for 90 days. A downloaded or streamed file is considered used, so its right of exchange or return is limited, there is no right of return or exchange for files downloaded or streamed once. There are samples of all the files for sale in our store. If you have any problems downloading, please reply to the message sent by our cashier for advice. Please note the download capacity of your own computer, phone, etc. The size of the files for sale is stated in the sales text.